Referencje

Sonko (Healthy Food Production SA)

Agencja brandingowa VinciDesign wspomagała wdrożenie na rynek nowego produktu - Popcool Snack. Wśród projektów znalazły się m.in.: strona www.popcoolsnack.pl oraz materiały POSM: displaye, krawaty i reklamę prasową. Stworzyli również Księgę Zastosowań, w której znalazł się zbiór wytycznych i layoutów, jakimi powinni się posługiwać lokalni przedstawiciele handlowi. Dzięki temu udało się zunifikować przekazy reklamowe.
VinciDesign są profesjonalni i kreatywni. Cały proces pracy nad kampanią - od briefiengu, przez tworzenie koncepcji i wizualizacji projektów, aż do przygotowania plików wykonawczych i nadzoru autorskiego nad produkcją - przebiegał sprawnie i terminowo, a do tego w partnerskiej atmosferze.
Na podstawie naszej współpracy z VinciDesign, polecam ich usługi oczekującym wysokiej jakości i kreatywnych pomysłów,

Liliana Kiekis - Kozica
Marketing Manager

Gant Development S.A.

Niniejszym listem pragnę wyrazić pełne zadowolenie ze współpracy z firmą VinciDesign s.c.
Współpraca z VinciDesign przebiega bezproblemowo i twórczo. Firma wykazuje się dużą kreatywnością, oryginalnością prezentowanych koncepcji oraz szybką reakcją na nasze zapotrzebowania. Bieżącą współprace cechuje wysoka jakość przygotowywanych materiałów, zaangażowanie zespołu i komunikatywność.
Zadowolenie z bieżącej współpracy zobowiązuje nas do polecenia VinciDesign jako solidnego i godnego zaufania partnera biznesowego

Kierownik Działu Marketingu
Magdalena Miśków

IDEA TFI

Polecamy współpracę z Agencją Brandingową VinciDesign wszystkim zainteresowanym usługami budowania marki i reklamą.
Idea Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. jest licencjonowaną instytucją finansową, której celem jest tworzenie i zarządzanie funduszami inwestycyjnymi. Towarzystwo znajduje się w czołówce rankingu Forbesa i zajmuje drugie miejsce w rankingu TFI za maj 2009r.
Z Agencją VinciDesign współpracowaliśmy przy okazjach stworzenia, zaprojektowania i wykonania:

  • materiałów promocyjnych na potrzeby spotkań IDEA TFI z dystrybutorami (bankami, domami maklerskimi) podczas regionalnych konferencji poświęconych tematyce inwestycyjnej,
  • materiałów reklamowych na potrzeby promocji marki Towarzystwa.

Z powierzonych zadań Agencja wywiązała się terminowo, z należytą starannością, a także rzetelnym i kreatywnym podejściem.

Brief – magazyn marketingu i sprzedaży

Niniejszym, chciałbym pogratulować Agacie Hendzel i Mateuszowi Dymkowi zajęcia I miejsca w konkursie Briefu i Dragon Rouge „Jak pięknie być zołzą".
W ramach konkursu, zwycięski team przygotował makietę wymyślonego przez naszą redakcję, fikcyjnego pisma. Agata Hendzel i Mateusz Dymek wymyślili oryginalną nazwę „Zołza Zin", idealnie pasującą do przedstawionego briefu, a także wykorzystali ciekawe, pasujące do klimatu pisma, zdjęcia. Uwagę jury zwrócił także claim „Nie bądź pudelkiem" oraz nowatorski format, nieopatrzona winieta i przezroczyste litery.
Jeszcze raz gratuluję wygranej i życzę powodzenia.

Z poważaniem
Grzegorz Kiszluk
Redaktor Naczelny Brief

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów niniejszym listem potwierdza, że projekt wykonany przez zespół Vinci Design, znalazł się wśród dziesięciu najlepszych prac złożonych w ramach konkursu na stworzenie systemu identyfikacji wizualnej XX-lecia UOKiK.
Na konkurs wpłynęły 163 projekty, które oceniała Kapituła Konkursowa. W jej skład weszli: Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, Prezes UOKiK; prof. Maciej Buszewicz z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie; prof. Czesława Frejlich z Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie oraz Justyna Kucharczyk z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Przy ocenie projektów brano pod uwagę funkcję promocyjną, oryginalność oraz poziom artystyczny prac.

Dyrektor Departamentu Współpracy
z Zagranicą i Komunikacji Społecznej
Elżbieta Anders

Dragon Rouge

Miło nam poinformować, że zespół Agaty Hendzel i Mateusza Dymka zajął pierwsze miejsce w konkursie ogłoszonym przez magazyn Brief na projekt i nazwę nowego pisma dla kobiet. Konkurs pod tytułem „Zołzowaty brief został rozstrzygnięty w lutym 2009 roku. Patronat nad konkursem oraz rolę jurora pełniła największa agencja brandingowa w Polsce - Dragon Rouge.
Team został nagrodzony za projekt pt. „ZOŁZAZIN".
Pragniemy podkreślić, iż kreatywność i fachowość zespołu projektowego oceniamy bardzo wysoko. Na uznanie zasługują również nowatorskie rozwiązania w przygotowanym projekcie oraz jego zgodność z przekazanym briefem. W tym młodym, kreatywnym zespole można dostrzec zapał i entuzjazm.

Z poważaniem
Maciej Kubiak
Business Development Manager

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Biuro Promocji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu niniejszym zaświadcza, że – jako jednostka odpowiedzialna z przygotowanie nowego logotypu w związku ze zmianą nazwy uczelni – była odpowiedzialna za zorganizowanie konkursu na nowy system identyfikacji wizualnej uczelni.
Konkurs odbył się w miesiącu kwietniu 2008 i wzięło w nim udział dziesięć zaproszonych agencji reklamowych oraz grupa osób prywatnych (studentów uczelni) wyrażających zainteresowanie wzięciem w nim udziału.
Do finałowej pary, oprócz Agencji LABORATORIUM, której projekt ostatecznie zwyciężył, weszły projekty proponowane przez studentkę Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Agata HENDZEL.
Propozycje te zyskały bardzo wysokie oceny i pozostają w archiwum uczelnianym.

Kierownik Biura Promocji
mgr Wojciech Sokolnicki

Lokalna Grupa Działania Dobra Widawa

W maju 2012 agencja brandingowa VinciDesign przygotowała projekt przewodnika po obszarach Natura 2000 Doliny Dobrej i Widawy w ramach PROW 2007-2013, działanie 4.31. Przedmiotem zamówienia były: projekt graficzny okładki, skład oraz przygotowanie informacji do przewodnika. Z powierzonych zadań agencja wywiązała się sprawnie i terminowo, a wykonany projekt jest atrakcyjny i estetyczny.
Polecam współpracę z agencją brandingową VinciDesign,

Prezes LGD Dobra Widawa
Mieczysław Skuza

Uniwersytet w Białymstoku – Wydział Ekonomii i Zarządzania

Miło nam poinformować, że Pani Agata Hendzel zdobyła Nagrodę Główną w Konkursie na Logo Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku, który zakończył się w grudniu 2008 roku.
Jej projekt charakteryzował się:

  • wysokiej klasy profesjonalizmem i kreatywnym podejściem do zadania,
  • dobrym zrozumieniem stawianych wymagań,
  • świeżością pomysłów,
  • znakomitym warsztatem technicznym,
  • wysokim stopniem kreatywności w trakcie prac projektowych,
  • odpowiedzialnością za wykonaną pracę.

Wysoko oceniamy fachowość Pani Agaty Hendzel oraz zakres współpracy w ramach tego projektu.
Opinię wydaje się na prośbę zainteresowanej.

Z poważaniem,
Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania
Dr hab. Rober w. Ciborowski prof. UwB

Kancelaria Adwokacka adw. Arkadiusza Ludwikowskiego

Pani Agata Hendzel z zespołu VinciDesign w ramach współpracy z Kancelarią Adwokacką adw. Arkadiusza Ludwikowskiego zaprojektowała nowy system identyfikacji wizualnej marki.
W ramach zlecenia powstały:

  • logo,
  • projekt wizytówek,
  • projekt kopert oraz papieru firmowego wraz z określeniem topografii,
  • projekt szablonu wiadomości e - mail,
  • projekt tła do prezentacji multimedialnych,
  • projekt pieczęci,
  • projekt teczek ofertowych oraz teczek na akta,
  • projekt nadruku na płyty CD,
  • księga znaku zawierająca opisy wyżej wymienionych elementów wraz z dokładną specyfikacją ich dalszego użycia.

Pani Agata Hendzel dała poznać się jako osoba profesjonalna, z kreatywnym podejściem do powierzonego jej zadania. Działała kompleksowo, w pełni realizując stawiane przed nią wymagania. Zaproponowane przez nią projekty zostały wdrożone w styczniu 2009 roku.

Adw. Arkadiusz Ludwikowski

PIP STANDARD

W okresie od kwietnia do czerwca 2010r. Agencja Brandingowa VinciDesign s.c. zajmowała się kompleksowo opracowaniem systemu identyfikacji wizualnej Przedsiębiorstwa Inwestycyjno-Projektowego „Standard” Sp. z o.o. Zamówienie obejmowało prace o łącznej wartości 25 830 zł netto (31 512 zł brutto) i zawierało:

  • lifting logo wraz z opracowaniem księgi znaku,
  • zaprojektowanie strony www.pipstandard.pl wraz z opracowaniem kodu,
  • wykonanie sesji zdjęciowej 33 realizacji oraz retusz zdjęć (w sumie po retuszu: 231 zdjęć),
  • zaprojektowanie i wydrukowanie wizytówek,
  • zaprojektowanie i wydrukowanie papieru firmowego,
  • zaprojektowanie i implementacja stopki e-mail,
  • zaprojektowanie layoutu oddania projektu architektonicznego,
  • zaprojektowanie i produkcja szyldu wejściowego,
  • zaprojektowanie i produkcja naklejek na kaski robocze,
  • zaprojektowanie i produkcja oznaczeń inwestycji (banery na ogrodzenia i tablice informacyjne),
  • zaprojektowanie, produkcja i oklejenie pojazdów i maszyn firmowych.

Z powierzonych prac Spółka wywiązała się sprawnie i terminowo, wykazując przy tym kreatywne i profesjonalne podejście do zlecenia.

Zygmunt Cugier
Prezes Zarządu

Maxbud Developer

W ramach zlecenia Agencja Brandingowa VinciDesign z Wrocławia wykonała komplet projektów i materiałów promocyjnych dla osiedla Leśna Polana. Zamówienie o wartości 2033 zł obejmowało:

  • lifting logo MaxBud Developer sp. z o.o.,
  • projekt i wydruk ulotek oraz folderów,
  • opracowanie 3 koncepcyjnych projektów wnętrz oferowanych domów,
  • wykonanie sesji zdjęciowej osiedla,
  • zaprojektowanie reklamy prasowej,
  • zaprojektowanie i wyprodukowanie zestawu wystawienniczego.

Z powierzonych zadań Spółka wywiązała się fachowo i w terminie, a opracowane projekty prezentowały bardzo wysoki poziom kreatywny i estetyczny.

Jako Prezes Zarządu Spółki chciałbym również serdecznie podziękować za trud i własną inicjatywę podczas realizacji zlecenia. Licząc na dalszą współpracę w kolejnych realizacjach doceniam terminowość i zaangażowanie.

Firma Maxbud Developer sp. z o.o. poleca współpracę z Agencją Brandingową VinciDesign.

Z wyrazami szacunku
mgr inż. Bogdan Kędziora
Prezes Zarządu

Noa Clinic

Noa Clinic powierzyła działania marketingowe Agencji Brandingowej VinciDesign od początku swojego istnienia, tj. od sierpnia 2008. W ramach współpracy powstało wiele projektów budujących system identyfikacji wizualnej naszej kliniki. VinciDesign przygotowała i prowadziła kampanię reklamową „Lustro”.
Wszystkie projekty graficzne zostały wykonane w pełni profesjonalnie i w umówionym terminie, przy czym warto dodać, że zawsze brano pod uwagę nasze sugestie i pomysły.
Pragnę podkreślić, ze wysoko cenimy kreatywność, elastyczność i kompleksowość usług oferowanych przez VinciDesign.
Dotychczasowa znakomita współpraca sprawia, że chętnie rekomenduję innym firmom usługi Agencji Brandingowej VinciDesign. Jest to inwestycja, którą polecam firmom oczekującym wysokiej jakości i dużej efektywności.

Z poważaniem
Joalanta Hoffman

Plus 47

Niniejszym zaświadczam, iż agencja brandingowa VinciDesign s.c. prowadzona przez panią Agatę Hendzel i pana Mateusza Dymka opracowała na zlecenie firmy Plus 47:
A. system identyfikacji wizualnej w polskiej i norweskiej wersji językowej
[logo, wizytówka, papier firmowy, fax, koperty, rachunek, szablon tłumaczenia i wiadomości e-mail]
B. stronę internetową www.plus47.pl
Na potrzeby mojej firmy stworzono także księgę znaku firmowego zawierającą prezentację poszczególnych elementów systemu identyfikacji wizualnej, będącą zbiorem wskazówek pozwalających zbudować silną i dobrze postrzeganą markę.
Zarówno pani Agata Hendzel, jak i pan Mateusz Dymek powierzone zadania wykonali zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz w kreatywny, profesjonalny i atrakcyjny wizualnie sposób. Dzięki wykonanym usługom moja firma zyskała wysokiej jakości narzędzie stosowane w codziennej pracy.
Ze względu na satysfakcję z poziomu świadczonych usług podjęłam decyzję o kontynuacji współpracy z firmą VinciDesign s.c. - w chwili obecnej Agencja prowadzi stałą obsługę techniczną oraz aktualizację stworzonej strony internetowej.
Zachęcam do skorzystania z usług pani Agaty Hendzel oraz pana Mateusza Dymka przede wszystkim osoby poszukujące doświadczonej agencji brandingowej proponującej nieszablonowe rozwiązania, w pełni zaangażowanej w realizację powierzonych zadań.

Anna Czebatul-Sottek

Agrainvest - GTD

W związku z przeprowadzanym przez Grupę Osadkowski projektem szkoleniowym Grunt To Doskonalenie, finansowanym przez Unię Europejską, mieliśmy ogromną przyjemność współpracować w roku 2011 z Agencją Brandingowa VinciDesign.
W ramach współpracy VinciDesign zaprojektowała i wykonała System Identyfikacji Wizualnej (SIW):

  • Logotyp
  • Plakat
  • Papier firmowy
  • Prezentacja PPT
  • Zaproszenie
  • Nadruki na gadżety
  • Okładkę materiałów szkoleniowych
  • Cerytikat
  • Identyfikator
  • Stopki emailowe
  • Laminatkę.

Firma podeszła do zlecenia bardzo profesjonalnie, czego efektem jest wysokiej jakości dostarczony produkt. Takie elementy jak wysoka kreatywność z nieszablonowym podejściem do tematu, zaproponowanie kilku opcji do wyboru i dotrzymywanie wcześniej przyjętego harmonogramy sprawiły, że nasza współpraca przebiegła nieomal automatycznie.
Na uwagę zasługuje także wysoki poziom komunikatywności i zaangażowania Agencji, a także wychodzenia naprzeciw naszym potrzebom i sugestiom.
Z wielkim przekonaniem planujemy rozwinięcie współpracy z VinciDesign przy kolejnych działaniach marketingowych naszej firmy.

Katarzyna Osadkowska
Kierownik Projektu

Trinum Financial Training

Gorąco polecamy usługi firmy VinciDesign. Dzięki profesjonalnemu podejściu i niesamowitej kreatywności nasza współpraca przebiegła sprawnie i bezproblemowo. Zlecenie dotyczyło zaprojektowania strony internetowej, włącznie z logotypem oraz materiałów reklamowych (w tym wizytówek). Efektem pracy Agencji było idealne dopasowanie wszelkich parametrów do naszych potrzeb, uwzględniając specyfikę działalności naszej firmy, a dodatkowo przy dotrzymywaniu wszelkich terminów realizacji poszczególnych etapów. Jest to firma godna zaufania, rzetelna i podchodząca z pełnym zaangażowaniem do danego projektu.
Z miłą chęcią będziemy kontynuować współpracę w następnych latach,

Bolesław Kucharski
Trinum Financial Training

Fokus – Koło Naukowe Marketingu

Agata Hendzel i Mateusz Dymek, właściciele Agencji Brandingowej VinciDesign stworzyli nowe logo i papier firmowy dla Koła Naukowego Marketingu Fokus.
Dali się poznać jako osoby kompetentne, profesjonalne, rozumiejące potrzeby klienta. Powierzone im zadanie stworzyli kompleksowo i szybko, nawet wychodząc poza wstępne oczekiwania klienta.
VinciDesign dało się poznać jako znakomici doradcy klienta, umiejący wyłapać aspekty, które dla klienta są najważniejsze i tym wytycznym umieli podporządkować swoje projekty.
W imieniu Koła Naukowego Marketingu Fokus pragnę wyrazić zadowolenie ze współpracy z Agencją Brandignową VinciDesign.

Prezes KNM Fokus
Tomasz Dziubiński

Dermapol

Firma Dermapol współpracuje z zespołem VinciDesign, w składzie Agata Hendzel i Mateusz Dymek, od 3. stycznia 2009 roku. W tym czasie zespół:

  • zaprojektował i współpracowali we wdrożeniu nowej strategii marki, stworzył nowe logo, loga submarek i linii produktów,
  • stworzył księgę znaku oraz niezbędne elementy nowego sytemu identyfikacji wizualnej firmy, tj. papier firmowy, wizytówki oraz księgę znaku.
  • stworzył linię materiałów reklamowych dla linii Best4life, Best4health oraz Best4health dla diabetyków.

Zaproponowane przez nich zmiany w architekturze marki Dermapol okazały się nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale również skuteczne - ułatwiają dotarcie do poszczególnych grup klientów.
Agata Hendzel i Mateusz Dymek dali się poznać jako osoby kompetentne, profesjonalne, kreatywne i chętne do współpracy. Potrafią komunikatywnie przedstawiać swoje pomysły i udzielać, a także przyjmować informacje zwrotne. Zaangażowani w projekt, tworzą przyjemna atmosferę współpracy. Potwierdza to fakt, że nasza współpraca z Zespołem VinciDesign trwa nadal.

Dawid Urbanek - właściciel

Antresola – Magazyn Krakowskiej Sztuki Niszowej

Zespół VinciDesign, w którego skład wchodzi Pani Agata Hendzel i Pan Mateusz Dymek, w okresie od 20 do 25 marca 2009 roku, wykonał dla „Antresoli", Magazynu Krakowskiej Sztuki Niszowej, logo oraz wizytówki.
Wyżej wymienieni dali się poznać jako znawcy i profesjonaliści. Z nałożonych zadań wywiązali się sprawnie i terminowo. Zaproponowane przez nich projekty były kreatywne, nowatorskie i nieszablonowe.
Zespół VinciDesign cechuje się wysoką kulturą osobistą, budzi szacunek i uznanie.

Z poważaniem
Redaktor naczelna magazynu Antresola
Agnieszka Maria Bocheńska

Festiwal Reklamy Kreatywnej Wizualia

Agata Hendzel i Mateusz Dymek, właściciele Agencji Brandingowej VinciDesign stworzyli materiały promujące Festiwal Reklamy Kreatywnej Wizualia 2009. Zlecenie obejmowało stworzenie: plakatu, ulotek i biletów na Galę Filmów Reklamowych.

Do powierzonego im zadania podeszli profesjonalnie i kompleksowo. Stworzyli jeden, spójny wizerunek tegorocznego Festiwalu, podporządkowany głównemu hasłu: „Reklama - RUBIK czy RUBIN sztuki". Od początku zrozumieli założenia organizatorów odnośnie sposobu promocji wydarzenia.
Dali się też poznać jako doskonali doradcy klienta, którzy w umiejętny sposób potrafią przekonać swoich klientów do słusznych pomysłów, opartych na zdobytej wiedzy praktycznej.
W imieniu Koła Naukowego Marketingu Fokus pragnę wyrazić zadowolenie ze współpracy z Agencją Brandignową VinciDesign.

Prezes KNM Fokus
Tomasz Dziubiński

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Informujemy, że Agencja Reklamowa VinciDesign współpracowała z naszą uczelnią przy projektowaniu materiałów informacyjno-promocyjnych wdrażających nowy System Identyfikacji Wizualnej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Agata Hendzel i Mateusz Dymek - tworzący zespół VinciDesign - są min autorami projektu naszego stoiska na Targach Edukacyjnych TARED.
Usługi Agencji Reklamowej VinciDesign charakteryzują się:

  • rzetelnym podejściem do założeń artystycznych i merytorycznych zlecenia,
  • zaangażowaniem i terminowością
  • starannością o poziom poligraficzny produktów.

Kierownik Biura Promocji
mgr Wojciech Sokolnicki

Agrainvest – Nowe Pola Rozwoju

W związku z przeprowadzanym przez Grupę Osadkowski projektem szkoleniowym Nowe Pola Rozwoju finansowanym przez UE, na przestrzeni 2009 i 2010 roku mieliśmy ogromną przyjemność współpracować z Agencją Brandingowa VinciDesign.
W ramach współpracy VinciDesign zaprojektowała następujące elementy:

1) System Identyfikacji Wizualnej (SIW):

  • logotyp
  • plakat
  • papier firmowy
  • prezentacja PPT
  • zaproszenie
  • segregatory
  • certyfikat
  • podręcznik dobrych praktyk
  • wizytki
  • stopki emailowe
  • laminarkę
  • nadruki na gadżety
  • tabliczki informacyjne do oznaczenia pomieszczeń

2) Stronę internetową

Agencja podeszła do zlecenia bardzo profesjonalnie, czego efektem jest wysokiej jakości dostarczony produkt. Takie elementy jak wysoka kreatywność z nieszablonowym podejściem do tematu, zaproponowanie kilku opcji do wyboru i dotrzymywanie wcześniej przyjętego harmonogramy sprawiły, że nasza współpraca przebiegła nieomal automatycznie.
Na uwagę zasługuje także wysoki poziom komunikatywności i zaangażowania Agencji, a także wychodzenia naprzeciw naszym potrzebom i sugestiom.
Z wielkim przekonaniem planujemy rozwinięcie współpracy z VinciDesign przy kolejnych działaniach marketingowych naszej firmy.

Janusz Pauka
Specjalista ds. marketingu

Pobierz plik PDF