oferta

LOGO I CI

Projektujemy logo indywidualne, dostosowane do charakteru Twojej działalności, takie, które przyciągają wzrok, są łatwe do zapamiętania i budzą odpowiednie skojarzenia z Twoją marką. Znak, który jest rozpoznawany i pozytywnie kojarzony przez klientów przekłada się na wzrost sprzedaży - markowe produkty sprzedają się lepiej.
Wraz z logo przekazujemy Ci Księgę Znaku, czyli zbiór informacji i reguł, jak należy logo stosować, aby budować silną markę. W Księdze Znaku znajdują się m.in. różne wersje kompozycyjne i kolorystyczne logo, kolorystyka marki i typografia, czyli określenie czcionek, jakich należy używać.
Dobry projekt logo jest solidnym punktem wyjścia do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej, począwszy od wizytówek, firmowej papeterii, a na wszelkiego rodzaju materiałach reklamowych skończywszy.

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.

NAMING

Jeżeli wprowadzasz na rynek nowe usługi i produkty lub jesteś na początku swojej działalności, potrzebujesz również nazwy. W przypadku nazwy przedsiębiorstwa, produktu czy usługi, z którą chcesz wejść na rynek, podobnie, jak w przypadku logo, kluczowa jest prostota i oryginalność. Klient, chcąc polecić Państwa markę swoim znajomym, musi umieć sobie łatwo ją przypomnieć i nie mieć trudności z jej wymówieniem. Nazwa nie może mieć negatywnych skojarzeń, ani być zbyt podobna do nazw konkurencji.
Zlecając utworzenie nazwy profesjonalnej agencji, możesz być pewien, że:

  • zaproponowana nazwa nie narusza praw autorskich ani patentowych
  • do nazwy zaproponowana zostanie domena strony internetowej - łatwa do zapamiętania i używania przez klientów,
  • nazwa będzie stawiała na odpowiednie pozytywne skojarzenia wśród potencjalnej grupy docelowej przedsięwzięcia,
  • nazwa poddana zostanie wewnętrznym badaniom skojarzeniowym,
  • żadna z propozycji nie zestarzeje się w przeciągu kilku lat, nie będzie bezmyślnie poddawała się chwilowym trendom, jak dodawania „i” (na wzór Apple’owego iPod’a czy iPad’a) lub „e-” (w znaczeniu „elektroniczne”, „wirtualne”) na początku. Moda mija i zmienia się szybko, a markę tworzymy na wiele lat.

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.

System Identyfikacji Wizualnej

Logo to początek drogi, w efekcie której powstaje pełen system identyfikacji wizualnej marki. W jego skład wchodzą wszelkie elementy graficzne, których na co dzień używa firma. Ich spójność zapewni lepszą rozpoznawalność marki, pozwoli szybciej i skuteczniej budować odpowiednie skojarzenia.
Podstawowe elementy SIW to: wizytówki, papiery firmowe, identyfikacja korespondencji służbowej, szyldy, komunikacja wewnątrz budynku i oznaczenie pokoi, opakowania, stroje pracowników, oznaczenia samochodów firmowych itd.

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.

Strony WWW

Strona internetowa jest często miejscem pierwszego kontaktu klienta z Państwa firmą, niejednokrotnie odgrywa decydującą rolę w wyborze sprzedawcy czy kontrahenta.
Zaprojektujemy dla Państwa stronę www, która będzie budzić zaufanie. Zadbamy o odpowiednie rozmieszczenie treści i grafik tak, aby strona była intuicyjna i zachęcała czytelnika do obejrzenia.
Zamawiając w naszej firmie stronę www, mogą być Państwo pewni, że będzie ona:

  • niepowtarzalna - nie korzystamy z gotowych wzorów czy szablonów, każdy projekt wymaga innego podejścia, zgodnego z oczekiwaniami klientów oraz gustami grupy docelowej. Dzięki indywidualnemu i kreatywnemu podejściu, nasze projekty są nie tylko estetyczne, ale także jedyne w swoim rodzaju,
  • przygotowana profesjonalnie, z dbałością o szczegóły, uwzględniając Państwa oczekiwania i potrzeby, a także mając na uwadze opinie grupy docelowej,
  • funkcjonalna i użyteczna - tworząc strony dążymy do uzyskania optymalnej ich ergonomii, dzięki czemu są one intuicyjne i łatwe do obsługi.

Co zawiera cena:

  • koszt przygotowania koncepcji layoutu,
  • ilość unikalnych wyglądem podstron,
  • dodatkowe funkcjonalności: system CMS, formularze rejestracyjne, animacje itp.

Dodatkowe usługi:

  • pozycjonowanie,
  • copywriting,
  • wykonywanie sesji zdjęciowych lub zakup zdjęć,
  • hosting oraz utrzymanie domen

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.

REKLAMA

Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się sam, a najlepsi sprzedawcy nie będą mieli możliwości wykazania się, jeśli klient nie będzie wiedział o istnieniu Państwa marki. Zakres naszej oferty obejmuje:

  • materiały drukowane: od plakatu i ulotki, przez foldery i ofertówki, po billboardy,
  • gadżety: długopis, pendrive, filiżanka z logo, bilonówka? Wszystko, co pomoże zapamiętać Twoją markę klientowi
  • systemy oznaczeń: szyldy, tablice, pylony, oklejanie aut i okien
  • POSM: standy, displaye, regały, wobblery, krawaty,
  • materiały wirtualne: animowane banery, szablony Allegro, mailing, reklamy w Google i pozycjonowanie,
  • materiały ATL: spoty radiowe, krótkie reklamówki na potrzeby telewizji, internetu oraz prezentacji Państwa firmy.

Jeżeli oczekujesz zmian w postrzeganiu swojej firmy lub wielkości niektórych wskaźników, możemy przygotować dla Ciebie nie tylko pojedyncze projekty, ale cały plan kampanii reklamowej.

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.

SKŁAD

Niektóre książki po prostu czyta się lepiej i nie zależy to tylko od ich treści. Na odbiór materiału wpływa również odpowiednio dobrana czcionka, łam tekstu, opracowanie graficzne, skład - nawet kolor papieru i grubość okładki. Wszystkim tym możesz pozwolić nam się zająć, aby Twoje materiały były lepiej przyswajalne przez czytelników.

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.

OBSŁUGA MARKETINGOWA

Jeśli nie zatrudniasz grafika ani działu reklamy, nie chcesz ponosić kosztów przygotowania stanowiska, zakupu komputerów, licencji na programy, czcionki, możesz wszystko zlecić nam. W ramach stałej opłaty abonamentowej możesz jednocześnie otrzymywać profesjonalne projekty przygotowane w renomowanej agencji, ale także kontrolować koszty w swojej firmie. W ramach stałej obsługi marketingowej będziemy wykonywać wszystkie projekty graficzne, jakich możesz potrzebować w swojej działalności.

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.

TARGI

Założeniem takiej formy promocji jest to, aby Twoja firma trafiła w miejsce pełne klientów z grupy docelowej, zainteresowanych wybraną ofertą sprzedaży czy usługi. Jednakże, żeby zwrócił się koszt wynajmu przestrzeni, hostess, wydrukumateriałów promocyjnych, Twoje stanowisko musi przyciągać klientów lepiej od konkurencji, która również będzie liczniejsza niż w normalnym przypadku. Nie muszą to być równiez koszty zatopione - w ramach przygotowywania zestawu wystawienniczego zaprojektujemy dla Ciebie m.in. rollupy i trybunki, które można szybko przenieść i rozłożyć np. w trakcie prezentacji, organizowanego szkolenia czy imprezy sponsorowanej.
Możesz nam również zlecić indywidualny projekt przestrzeni wystawienniczej. Wraz z naszym architektem zaprojetujemy dla Ciebie niepowtarzalne stoisko, które stanie się Twoim znakiem rozpoznawczym.

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.

ZDJĘCIA

Indywidualne sesje zdjęciowe pomagają stworzyć niepowtarzalne projekty dla Twojej firmy. Organizujemy i realizujemy sesje zdjęciowe na potrzeby materiałów promocyjnych i informacyjnych. W zależności od potrzeb są to:

  • zdjęcia korporacyjne - jeżeli pokazanie wizerunku Twojego, Twoich pracowników i siedziby Twojej firmy jest niezbędne w budowaniu wizerunku marki,
  • sesje zdjęciowe do portfolio czy oferty. Profesjonalnie wykonane zdjęcia przedstawią Twoje prace i produkty w najlepszym świetle,
  • sesje zdjęciowe na potrzeby materiałów reklamowych - nie musisz kupować zdjęć reklamowych w bazach zdjęć. Możemy zorganizować dla Ciebie sesję, z której zdjęcia zostaną użyte w promocji Twojej marki.

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.

JAK PRACUJEMY


1. BRIEF

Rozpoczynamy od zebrania od Ciebie informacji na temat Twoich potrzeb i oczekiwań, na temat Twojej firmy i charakteru jej działalności, na temat Twoich obecnych klientów i tych, których chciałbyś pozyskiwać. Następnie badamy otoczenie konkurencyjne Twojego produktu lub usługi. Analizujemy wszystkie zebrane dane i na ich podstawie przechodzimy do etapu kreacji.

2. KREACJA

Na podstawie briefa przygotowujemy pierwsze wersje projektów. Dbamy nie tylko o estetykę naszych prac, ale również o ich przekaz marketingowy, czyli efekt, jaki mają wywołać u Twoich klientów. Przygotowujemy kilka projektów koncepcyjnych, tak aby móc razem z Tobą doprecyzować ostateczny wygląd projektów.

3. PREZENTACJA

Kiedy powstaną wersje koncepcyjne, spotykamy się z Tobą, aby móc przedstawić je, opowiedzieć o nich i o możliwościach ich użycia i rozwoju. Na bieżąco odpowiemy na pytania i rozwiejemy ewentualne wątpliwości.

4. POPRAWKI

Po prezentacji wiemy już, co najpełniej spełnia Twoje oczekiwania. Wracamy do projektu i wprowadzamy do niego zmiany i poprawki, które omówiliśmy na spotkaniu.

5. PROJEKT WYKONAWCZY

Po Twojej akceptacji zaprojektowanych materiałów, zabieramy się do przygotowania ostatecznych wersji projektów. Projekty wykonawcze to nie tylko przygotowanie wersji do produkcji, ale także określenie wytycznych do korzystania z nich w przyszłości.

Napisz do nas, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem lub wyceną.